mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Jedyną rzeczą, która jest konieczna, aby to zrobić jest wdrożenie statystyk mediów społecznych i zwiększyć jej wykorzystanie. Przed wprowadzeniem social media, co specjaliści rynku zrobić na normalnym harmonogramem jest podjęcie decyzji między chcąc aktualnych prognoz rynkowych i ograniczenia swoich finansów i zasobów. Większość opcji dla badań były drogie. Należą do nich formularze i ankiety, grupy fokusowe, skanowanie nośniki, stuknięcie i wiele innych technik. Są powszechnie stosowane mnóstwo mężczyzn i kobiet, gotówki i czasu. Przyrządy do nadzoru mediów społecznych są modne teraz od firm zatrudniających mediów społecznych w celu osiągnięcia ich nowy i szerokie badania. Na dodatek, możliwości biznesowe dla badań social media są zupełnie wyjątkowe. Jako przykład, B2B i B2C rozmowy ze sobą mogą być teraz udokumentowane, przechowywane przeszukiwania na automatyzację i najważniejsze, dostępny w populacji. Choć jest to niezaprzeczalny fakt, że konwencjonalne techniki badawcze jeszcze trochę jakości, z wykorzystaniem mediów społecznościowych statystyki połączeniu z monitoringu social media mogą tanio zastąpić kilka z nich. Te, które nie mogą być zastąpione mogą być spotęgowane przez media społeczne i pomóc w podejmowaniu ostatecznej zestaw wyników, który jest lepszy i rozległe.

 
Partnerzy: