mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Specjaliści prawa powinny być angażowanie się w social media jako strategii rozwoju klienta. Social media mogą pomóc w rozwoju status eksperta i osobistych relacji, że potrzeba, aby zdobyć poleconych i przekonać potencjalnych klientów. Prawnicy są często odporne na korzystania z gniazdek mediów społecznościowych do obrotu w internecie. Obawiają się oni, że wszystko, który jest umieszczony w internecie może wrócić do ich prześladują, i choć to prawda, strach przed czymś nie robi ?? t musi oznaczać, że jest powinny być całkowicie uniknąć. Prawnicy powinni korzystać z mediów społecznościowych, aby rozwijać swoją bazę klientów, z dwóch powodów, a w tym samym czasie należy uważać, aby umieścić odpowiednią treść: 1. Social media otwiera swoją wiedzę i doświadczenie do dużych grup potencjalnych klientów. Każdy prawnik praktykujący w określonej dziedzinie posiada wiedzę, że powinny one prezentowane do swoich potencjalnych klientów w celu dalszej reputację publicznego. W ogóle, potencjalni klienci są często niewielkie grupy osób i firm, które mają coś wspólnego, być może konkretnej branży lub kariery. Podobieństwa te stworzyć wspólną potrzebę porady prawnej lub reprezentacji w grupie. Jeśli prawnik posiada wiedzę, która może im pomóc, muszą kierować te osoby i firmy, i wykazać się swoją wiedzą. Media społecznościowe, takie jak Twitter i blogi pozwalają prawnik możliwość podzielenia się swoimi praktycznymi doświadczeniami z tymi, które mogą potrzebować ich usług w przyszłości.



 
Partnerzy: