mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Wykracza to poza powodzeniem rozwiązywania problemów i wysyłania podstawowe biuletyny kancelarii prawnej. Wszystko sprowadza się do dzielenia część swojej osobowości z klientami. Social media pozwala klientom dowiedzieć się więcej o Tobie wtedy oni w typowej relacji biznesowych, które rozwija się zaufanie i może prowadzić do skierowania. Wymieszać w myślach osobowych i opinii w stosownych przypadkach, kiedy rozwijających treści dla kont społecznościowych. Ponadto, jeśli wypowiedź na temat nowej zmiany prawa na przykład wyjaśnić, jak to wpłynie na klientów, a nie tylko dostarczenie podstawowych informacji na temat samej zmiany prawa. Te proste kroki pomogą stworzyć związek na poziomie bardziej osobistym z obecnych klientów i zdobyć ich skierowania w przyszłości. Więc Najważniejsze jest to, używać mediów społecznościowych, aby zaprezentować swoją wiedzę, ale robią to w sposób, który dodaje indywidualne podejście do swojego wyglądu publicznej. Więcej klientów będzie cię lubię, ufam i odnoszą się do swoich kontaktów. Użyj często skierowana problem w waszych obecnych dziedzinach prawa, jak treści dla blogów i mediów społecznościowych.



 
Partnerzy: