mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Od bycia luksus staje się koniecznością, historia sukcesu medialnych usług marketingowych, społecznych jest jak jeden z tych filmów Bollywood pakowane z wszystkich działań. Dla tych, którzy mają świadków początek rewolucji social media, walka była ogromna. Był czas, kiedy marketerzy po prostu odrzucić pomysł wykorzystania mediów społecznościowych do promowania marki lub firmy, ponieważ nie mieli zaufania do jej potencjału. Jednak to nieporozumieniem jest stopniowo utorowało drogę do przekonania, że ​​jest tak silny, że dzisiaj istnieje kilka właściciele firm, którzy unikają korzystania z tradycyjnego medium reklamowego, a opierając się tylko na social media w celu dotarcia do swoich odbiorców. Więc teraz! W dawnych czasach, kiedy ludzie oddalił social media jako mit, menedżerowie marketingu miał niewiele lub nie pieniędzy na inicjatywy, które rozpatrzą zwiększenie obecności marki w przestrzeni wirtualnej. Jednak wtedy było kilka marek, które przełamało lody i pokazać światu, że cyfrowe usługi marketingowe może rzeczywiście przekształcić los firmy. Kiedy to się stało, nagle ludzie zaczęli zdawać sobie sprawę, siły społeczne i byli bardzo chętni do przyłączenia się do zwycięzcy. Teraz jesteśmy w fazie manii społecznej mediów, gdzie ci, którzy zaniedbują moc wirtualnych mediów są faktycznie za tył.



 
Partnerzy: