mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Przygotowanie do rozmowy Mediów InterviewMedia są ważną częścią ogólnej kampanii public relations. Każda firma, wielkość od przedsiębiorcy do listy Fortune 500 mogą korzystać z wywiadów. A ... Przygotowanie do wywiadów InterviewMedia są ważną częścią ogólnej kampanii public relations. Każda firma, wielkość od przedsiębiorcy do listy Fortune 500 mogą korzystać z wywiadów. Zawsze przyjeżdżają do rozmowy medialnej przygotowanej i wcześnie. Widzieliśmy właściwe prezesi niezbadanych wodach utonąć w mediach. Będąc nieprzygotowany gwarantuje, że nie będą zadawane powrotem. Kiedy skontaktował się dla każdego rodzaju wywiadu mediów zadać następujące pytania: * Co to jest kąt wywiadzie * Czy wywiad dla telewizji, radia, druku lub w Internecie * Czy reporter być wywiadów nikogo innego w tej samej historii? ? * Ile czasu trzeba będzie za wywiad? * Jaka jest data historia zostanie wyemitowany? Dodawaj pytania do własnej listy kontrolnej, które pomogą Ci przygotować się do rozmowy. Poniższe wskazówki pomogą Ci: Wskazówka 1: Preview każdy przejaw lub publikacja przed interview.Tip 2: Wiesz, co chcesz mówić o tak masz swoje główne wiadomości across.Tip 3: Przygotuj się na pytania, można oczekiwać, aby być zadawane. Porada 4: Tworzenie 10-15 drugi ukąszenia dźwiękowych, które są niezapomniane i uzyskać punkt across.Tip 5: Zrozum, kolory i style, które są skuteczne w na aparat interviews.Tip 6. Tworzenie wszelkie wykresy, zdjęcia lub wideo, aby poprawić swoją historię w Zaliczka na interview.Being przygotowane i wiedzę o swoim zbliżającym wywiadzie zwiększy zaufanie i pomoże Ci uzyskać jak najwięcej ze swoich multimedialnych doświadczeń.



 
Partnerzy: