mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

To stawało się trudne finansowo tylko dla jednego reklamodawcy wsparcia całego show. Mniej więcej w tym samym czasie przyszedł rozpoczęcia ocen zmierzyć serialu popularność. Oceny, po prostu zmierzyć liczbę osób oglądających pokaz. Aby zrozumieć, dlaczego oceny są tak ważne, dlatego niezwykle ważne jest, aby zrozumieć, jak działa w branży telewizyjnej, przez trzy pytania, a ich odpowiedzi: 1. Kto jest właścicielem telewizji? [Sieci] 2. Co jest sprzedawany w telewizji? [Czas Viewer, nie telewizyjnych] 3. Kim są klienci telewizji? [Reklamodawcy, nie widzowie] To może być sprzeczne z intuicją koncepcja dla niektórych. Sieci, które posiadają telewizor, areHistory mediów - Old telewizor nabywców pokazów, a nie sprzedawców. Z drugiej strony, sprzedają nasze gałki oczne, że tak powiem, do reklamodawców. Sieci chcą maksymalny możliwy zysk z zakupu i czas sprzedaży, zarówno widzów czasu i reklamodawców czasie.Pomnik podstawowym miernikiem oceny telewizyjnych, które determinują ceny tego czasu do kupowane i sprzedawane, jest AC Nielsen, niezależną firmą, która zapewnia informacje o tym, kto ogląda to, co w telewizji. Obecnie około 4000 gospodarstw domowych są używane do reprezentacji narodowej oglądanie telewizji. W 1980 roku, tylko 1200 gospodarstw domowych zostały wykorzystane. Niektóre gospodarstwa domowe mają zastosowanie urządzenia elektronicznego zainstalowanego na swoim telewizorze, który śledzi to, co oglądać, a inne prowadzić dziennik oglądania habits.There są dwa środki do określania publiczności serialu. Jednym z nich jest ocena, a drugi jest udział. Ocena: Odsetek wszystkich domów z telewizorów dostrojone do konkretnego show. Podziel się: Odsetek tych, oglądanie telewizji w określonym czasie, którzy są dostrojone do konkretnego show.



 
Partnerzy: