mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

W 1920 roku został opracowany radiowych, przede wszystkim do wykorzystania przez wojsko, wyłącznie dla sendingHistory Mediów - Wiadomości Stary Radia z jednego miejsca do drugiego. David Sternoff, ówczesny prezes RCA, pierwszy wpadł na pomysł, aby sprzedawać zestawy radiowe dla konsumentów, lub, co następnie nazywa odbiorników radiowych. Jednakże konsumenci potrzebne powód do zakupu radia, więc RCA był pierwszym ustawić stacje radiowe w całym kraju. W latach 1920 i 1922, 400 stacje radiowe zostały utworzone, począwszy KBKA w Pittsburghu. Stacje zostały ustanowione również przez uczelnie, gazet, policję, hoteli i pracy unions.By 1923, było 600 stacji radiowych w całych Stanach Zjednoczonych, i $ 83 mln warto zestawów był sold. United Fruit był jednym z pierwszych globalnych korporacji, a jednym z pierwszych, aby reklamować w radiu. Podział AT & T RCA pierwsza myśl o sprzedaży czasu na powietrzu do firm, które zapoczątkowały "nadawania opłat." WEAF była pierwsza stacja działać w ten sposób, powodując powszechne oburzenie, a oskarżenie o "zanieczyszczających fale radiowe." Z powodu tej kontrowersji, polega na sprzedaży czasu reklamowego był nazywany "nazwa handlowa reklamy."



 
Partnerzy: