mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Sponsorzy wiąże nazwę z programem na antenie, a nie reklama konkretnego produktu w 30 sekund "komercyjne", jak wiemy, today.Why czy AT & T zdecydujesz się eksperymentować z firm opłat za czas antenowy? AT & T nie podejmowania żadnych pieniędzy nadawanie w momencie, ponieważ tylko się nadajniki, odbiorniki nie. Oni tylko się pieniądze przy zakupie sprzętu niezbędnego do transmisji nowych stacji radiowych. Nie zarabiać na konsumentów kupujących radios.AT & T również rozpoczął praktykę płacenia wykonawców za ich czas na powietrzu, a nie tylko wolontariuszy, co było powszechną praktyką na zawartość aż do tego point.The pierwszej radiowej networkIn 1926, RCA radioodbiornik do pierwszej sieci radiowej, NBC. Zdecydowali, że to bardziej efektywne i skuteczne produkować pokazy w Nowym Jorku, a następnie połączyć z głównej stacji radiowej stacji w całym kraju, połączone przez AT & T (inny RCA firmy) linii telefonicznych. (Obecnie sieci telewizyjne są połączone przez satelitę do ich filii) .To był początek systemu oddziałów sieci. Idealny do sieci sprawia, że ​​wszyscy w kraju jest w stanie słuchać ich sygnału. NBC w tym czasie miał dwie filozofie: Zawartość radio to "służba publiczna", którego zadaniem było sprzedać radia. Zawartość Radio został zaprojektowany w celu generowania przychodów z reklamy. Historia Mediów W 1927 roku powstała druga sieć. To było CBS, rozpoczął William Paley. Paley był pierwszym, który uważa, że ​​sieć może zarabiać wyłącznie z reklam, nawet nie angażuje się w sprzedaży radia. Jak AT & T, CBS nie uczynił radia. Od początku, zrobili swoje pieniądze ze sprzedaży advertising.



 
Partnerzy: