mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

The powstanie sieci radiowych spowodowane Radio Act 1927 mają być przekazane, która ustanowiła FRC, lub to, co jest obecnie znany jako FCC, przeznaczyć licencje sieciowe. Potrzeba takiej organizacji została wniesiona przez fakt, że fale radiowe są ograniczone zasoby, a nadawanie sama jest ograniczone zasoby publiczne. Przez 1930, struktura radiu zostały ustawione przez format handlowej, choć nigdy nie dominują reklamy radia, jak to będzie telewizja później on.In 1920 i "30-programy radiowe zostały podzielone na dwie grupy. Sponsored pokazy, które miały reklamodawców oraz unsponsored pokazy, które nie. Radiostacja zapłaconą za unsponsored pokazach. Sponsorowanego pokazy, z drugiej strony, zostały stworzone w całości przez firmy sponsorującej show; reklamodawcy były całkowicie za treści stacji radiowej. Treść stała się reklama. Radio precedens dla telewizji, że te same firmy, które sterowane radiem wcześnie udał się do kontroli television.Soon potem, telewizja odziedziczone struktury radia. W latach 40-tych, w czasie powstania telewizji, RCA stwierdził również monopol na wszystkich telewizorów sprzedawanych. Poprzez latach 1945-1955, reklamy przejął wszystkie z telewizji. Telewizor został zorganizowany po założeniu sprzedaży rzeczy. Cały przemysł telewizji było stworzenie atmosfery politycznej podejrzliwości i strachu. Senator Joseph McCarthy, twórca maccartyzmu, który opiera się na strachu przed komunizmem, a HUAC (Dom Un-American Activities Committee, zaczęli kwestionować ludzi zaangażowanych w telewizji o swoich przekonaniach i associations.What dotkniętego telewizji we wczesnym stadium? Polityka (maccartyzmu / HUAC) .Blacklists: Od niemal początku istnienia telewizji, wielu pisarzy, reżyserów i aktorów uznano za pro-komunistyczna i / lub un-American Niektóre tematy były całkowicie poza granice w czasie dla telewizji. zwłaszcza kwestie stosunków rasowych w 1960 roku. Ogólnie sieci nie byli zadowoleni z sytuacji politycznej w telewizji w 1960 roku, zarówno w odniesieniu do czarnych list, oraz fakt, że po każdym koncercie miała jedną sponsora, że ​​sponsorem opanował cały program Sieci preferowane. do kontroli programu, w drodze przenoszenia do wielu sponsorów / reklamodawców, których sieci będzie zachować kontrolę nad show, a reklamodawcy kupi czas w między programming.In 1950 roku, sieci postanowił wyeliminować praktykę sponsorów kontroli pokazy z przejściem na miejscu sprzedaży lub reklamy między programami, jak wiemy dzisiaj. Co spowodowało, że ruch na miejscu sprzedaży? 1. Wykrycie oszustw w quizie pokazuje się w telewizji. Teleturniejów były bardzo popularne w tym czasie, i były lubiane przez sieci, sponsorów i widzów podobne. Okazało się jednak, że w dużej mierze były pokazy quizów stałe. Charles Van Doren na "21" stał się wielką gwiazdą ze względu na jego wielokrotnych zwycięstw, aż okazało się, że cała sprawa została ustalona. W przypadku "The $ 64,000 Pytanie," właściciel Revlon był osobiście ręcznie wybierając zwycięzców i przegranych w serialu.



 
Partnerzy: