mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Ważne jest, aby pamiętać, jak wiele czynników może wypaczyć wyniki. Pokazuje producenci kosztować dużo więcej niż zwykle sieci zapłacić im za te pokazy. Sposób producentów do zarabiania pieniędzy jest coraz sieci odnowić pokaz, aby mieć szansę na zarabianie pieniędzy z konsorcjum na innych kanałach, wie również, jak powtórki. Tak jest w przypadku, gdy poszczególne stacje (powiedzmy na przykład, Miami partnerem ABC chce przeprowadzić Seinfeld), kupić prawa do pokazu z producentów tego serialu. Pokazy, które trwają tylko jeden sezon, w przeważającej części, tracą miliony dolarów. Jednym z najważniejszych czynników, czy pokazy zostanie odnowiony lub nie jest ich rating.This prowadzi nas do tego, jak wskaźniki mogą być wypaczone. Na przykład, jeżeli pokaz posiada 20 udziałów, a potrzebuje 25 udział zostać odnowione na kolejny sezon, co może producenci zrobić? W zasadzie, muszą przekonać kolejne 5% liczby osób oglądających telewizję, gdy ich show jest na obserwować swoje show; to nie jest proste zadanie, jako że wymaga przekonujących miliony ludzi. Jednakże, ponieważ wskaźniki oparte są na tych 4000 Nielsen gospodarstw domowych, co oznacza, że ​​mogą przekonać Nielsen zaledwie 200 gospodarstw domowych, aby obejrzeć ich występ, co zwiększyłoby udział od 20 do 25. To jest, dlaczego gospodarstwa domowe Nielsen musi być całkowicie tajne z sieci. Gdy gospodarstwa domowe Nielsen wyciekł do sieci, jeden sposób, który dostali ludzi do oglądania ich występ był oferując widzom niewielką sumę pieniędzy za wypełnienie ankiety o reklamie, które powiedziano nam grać tylko w danej wystawie. Ponieważ musieli oglądać ten kanał, a ich występ był on, byłoby to zwiększyć share.Once oceny są określane ceny reklamowe ustawiane są dwa czynniki: Wielkość widowni. Dane demograficzne (dochody, wiek, płeć, zawód, itp) publiczności. Krótko mówiąc, praca z programów telewizyjnych jest zebranie nasz czas jako produktu, które następnie sprzedać reklamodawcom. Programy muszą wspierać reklamy, dostarczając widzom w najlepszym możliwym stanie umysłu na zakup, gdy czas na reklamach pochodzi, która prowadzi nas do Golden Age of Telewizja 1950 uważane są za "złoty wiek w telewizji." W tym czasie, coś nazywa się "Anthology Series", gdzie różne podmioty w tygodniu wziął udział w pokazie zyskał Historia mediów - I Love Lucypopularity całej planszy ... to znaczy, ze wszystkimi, z wyjątkiem reklamodawców.



 
Partnerzy: