mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Format seria antologii nie było w porządku dla reklamodawców, ponieważ obejmuje zagadnienia, które związane psychologiczne konfrontacje, które nie pozostawiają widzom w odpowiednim stanie umysłu do zakupu produktów przedstawionych do nich między segmentami programu. Przedmiotem serii antologii był typu, że podważa reklamy, prawie co czyni je wydają fałszywe. Ten wychowany na pytanie, co do sieci pokazy kadry rzeczywiście chcą zrobić? Odpowiedź jest, aby nie oglądać program, który sprawia, że ​​czują się dobrze, sprawia, że ​​śmiać się, czy podnieca ich, ale raczej do oglądania telewizji przez określony czas. Z proponuje tak wiele nowych pokazy, standardy zaczęły być umyślnie, czy nieumyślnie, położył się na to, co pokazuje, może i nie mógł zrobić. Ryzyko może być podjęte tylko na początku i / lub na końcu przedstawienia. Laugh utworów zostały stworzone, aby powiedzieć widowni, kiedy się śmiać. Programy zaczęły być testowane z publicznością przed ich oddaniem w telewizji i / lub radia. Pokaż pisarzy miał teraz pisać programy, które dobrze przetestować. Oczywiście, to spowodowało wiele z tych samych elementów i motywów pojawiają się we wszystkich pokazach. Jest to początek hodowli rekombinowanych telewizyjnych, w których te same elementy są nieskończenie powtórzona, rekombinowanej i mieszane. Ta sama kultura jest tym, co utrwaliło się pomysł, że ludzie oglądają telewizję, a nie konkretne programy. Podczas gdy ludzie z pewnością zdecydują się oglądać niektóre programy zamiast innych, ludzie rzadziej wybrać do oglądania telewizji, a nie inne rzeczy. Ludzie oglądają telewizję. Niezależnie od tego, co było na, oglądanie telewizji były bardzo stabilne.

 



 
Partnerzy: