mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Analiza społeczna nastrojów mediów jest ściśle związany z lub jest często określane społecznej inteligencji lub monitorowania mediów social media. Jest to technologia stale rozwijający się rynek w Internecie Wiadomo, zwiększył się o co najmniej 38% w ubiegłym roku. Jednakże analiza sentymentalna bardzo różni się od marketingu lub społecznej inteligencji mediów. To jest powód, dla którego wiodące organizacje, takie jak Twitter i twarzy książki są nadal wykorzystać marketing proaktywnej przy użyciu sieci społecznych. Analiza zwraca uwagę na reaktywnie przeanalizować wszystko, inni ludzie, jak i konkurentów swoją klientelę porozmawiać o swoich marek w sieci social media. W konsekwencji, w końcu wypełniona pierwszej ręki dokładnych danych w sposób możliwie najszybszy z tych stron, które silnie wpływają na wydajność firmy. Jednak po to główne powody, aby można korzystać z narzędzi analizy mediów społecznych.



 
Partnerzy: