mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Ale czy produktu - i jego skoku mediów - to, czego potrzeba, aby przyciągnąć media do co daje zasięg na swoich stronach internetowych, blogach, lub na ich fal radiowych? Jak już wspomniałem, wiele produktów lub usług mogą generować jakiś rodzaj rozgłosu i zainteresowania mediów, ale z mojego doświadczenia zawodowego, rodzaje produktów i boisk, które nadają się do najlepszej ekspozycji medialnej obejmują: * Strona główna / ogród * kuchnia / gotowanie / produkty spożywcze * elektroniki użytkowej * Auto * remont domu / DIY Tools * produkty do zdrowia / Medycyna / Siłownia * produkty rekreacyjne / na zewnątrz * * eksperci produktów dla zwierząt domowych (biznes, zdrowie, technologie, itp) Jeśli masz nowy lub przed- nagłośnione produkt lub usługę w jednej z tych kategorii, media może być dobrym przyjacielem dla Ciebie. Jednak najpierw trzeba być przyjacielem do mediów. Twój produkt (i skoku) musi mieć co media nazywa "newspeg" - to daje im logiczne i wartych opublikowania powód na zaprezentowanie swojego produktu, w przeciwieństwie do tysięcy innych boisk mediów, które są na ławkach lub w ich kont e-mail teraz. Dodatkowo, należy zrobić to tak proste, jak to możliwe dla nich zrobić swoją historię i będą poruszać się na boisku zawodnika i produktu, który jest łatwiejszy do pokrycia. Można dostarczyć próbkę mediów? Czy masz jakości zdjęć produktu? Jak można zakupić produkt: w sklepach internetowych, katalogi,, telefonicznie? Można zorganizować szybki wywiad w razie potrzeby?



 
Partnerzy: