mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 
 
 

Dom mediowy mconnection to pierwszy dom mediowy w Łodzi.


Ponadto, usługi o wartości dodanej, takich jak sieci, usługi zarządzania miejscem, w programach rozwoju przemysłu i pomocy prawnej są do rozliczenia rzeczy tak szybko, jak to możliwe. Miasto zostało wyłącznie opracowane i podzielone na trzy strefy, takich jak Biur Handlowych, Boutique Villas i centrów biznesowych. Silny ekosystem jest do odpowiednich firm, gdzie mogłyby narazić i zaprezentowania swoich produktów i usług biznesowych na dużej platformie i mogą wchodzić w interakcje z gigantami biznesowych, takich jak CNBC, Bertelsmann, CNN, Forbes, Sony itd Wraz z firm medialnych firmy zdarzeń w Dubaju grają ważną rolę, aby zaspokoić uruchamia multimedialne, interaktywne pokazy, konferencje i seminaria dla różnych firm medialnych. Tak więc, wszystkie te firmy współpracują do najlepszych na scenie! Innym najlepsze jest to, że miasto to strefa wolna i jest dostępny ze wszystkich krańców ZEA, zwłaszcza Dubaju. Aby śledzić następujące wymienione strefy mogą swobodnie przyłączyć się do budowy i postęp w Dubaju: ?? Media i Marketing Services ?? Wsparcie Media Services ?? Reklama i komunikacja ?? Zarządzanie zdarzeniami ?? Doradztwo medialne ?? Wsparcie Event Usługi ?? Tłumacze i AssociationsThe Powyższe strefy lub firmy są obecne w dużej ilości i wspiera początkujących do utrzymania zdrowego i konkurencyjnego otoczenia. Jeśli jesteś jednym z osobą mediów i szukasz konfiguracji biznesu w Dubaju do przodu, nie szukaj dalej! Masz otwarte drzwi, aby wejść i budować tak, jak chcesz. Wszystko czego potrzebujesz to, aby konkurować z istniejącymi konkurentami, aby udowodnić swój pomysł na biznes. Różne konsultanci pomogą mediów wskroś, aby dać Ci najlepsze z rozwiązań i możliwości. Będąc jednym z najszybciej rozwijających się firm na świecie, firmy medialne są obecnie zobowiązane do tworzenia baz zamorskich dostarczyć najszybszą i najkrótszą informację do swojego docelowego rynku. Niezależnie od tego, jakiej kategorii pracujesz dla, wiadomości, rozrywka, sport, zdrowie, Discovery itd to musi być do kreski i aktualne utrzymać widzów podłączyli.

 
Partnerzy: