mconnection na Facebooku
You need to upgrade your Flash Player
You need to upgrade your Flash Player
 

Kiedy podano te trzy możliwości, wybraliśmy twarzą w twarz interakcji, kiedy wiedzieliśmy, że mamy do specjalnego połączenia z kimś. Połączenia telefoniczne się stało, kiedy nie potrzeba tyle intymności lub gdy odległość uniemożliwiło nam nawiązanie kontaktu twarzą w twarz. Uciekliśmy do listu jako najmniej osobistej formy komunikacji. Dzisiaj mamy wiele więcej możliwości. Niemniej, nasz proces decyzyjny pozostaje taki sam. Jak wiele połączeń, jak dużo intymności potrzebujemy, aby przekazać naszą wiadomość? CNN nie dba o intymności; dbają o uzyskanie wiadomości emitowany do wielu osób jednocześnie. O dziwo, social media jest także nadawcą wiadomości w taki sam sposób, CNN robi. Ale, ponieważ źródło pochodzi z przyjacielem ??, ?? a ?? zwolennik ??, lub połączenia ?? ?? jesteśmy bardziej skłonni w to uwierzyć. W przeszłości można było gałki ocznej komunikatora podczas interakcji twarzą w twarz, aby ustalić prawdę. Dzisiaj musimy zależy od budowania relacji, które tworzą zaufanie i które tworzą wiarygodność. Oto co wiemy na temat mediów społecznościowych: 1. Nasi młodzi ludzie są połączone. Dziś ?? s młodzież rozumie social media; żyć i oddychać na co dzień. Oni używają narzędzi jak sposób podzielić się z przyjaciółmi. Jako dzieci, my używany telefon. Dziś ?? s dzieci korzystać z telefonów komórkowych i MySpace. Po umieszczeniu telefonu komórkowego z MySpace, masz Twitter. Do każdego młodego człowieka, moc Twitter jest to nie do pomyślenia. 2. Social media przynosi na komunikacji dwukierunkowej. W przypadku, gdy e-mail to komunikacja jednokierunkowa, że ​​często nie był natychmiastowy, Twitter jest dwukierunkowa i natychmiastowy. Ponadto z Twittera można mieć natychmiastowy dwukierunkową komunikację z praktycznie tysięcy ludzi na raz. 3. Social media pozwala ludziom pogłębienie powiązań i relacji. Mogę z tobą szybko odpowiadają za pośrednictwem poczty e-mail. Ale przez Facebook uczę się, jak wyglądasz, co chcesz robić w niedzielne popołudnie, którzy swoimi ulubionymi aktorami są, a gdzie miłość do jedzenia. Poprzez Facebook, dowiem się, że pies był chory lub Twoje dziecko wygrało górną cześć w szkole. Przez Facebook uczę się, kim jesteś i co sprawia Ci przyjemność. 4. Social media jest tu zatrzymać. Sposób, w jaki komunikują się w rewolucyjnych zmian, a zmiany koncentruje się na mediach społecznościowych. Tradycyjne nośniki reklamowe oraz broadcast musi dostosować się do tego nowego etapu-dziecko. W rzeczywistości, Evan Williams, współzałożyciel Twittera, powiedział, ?? Dziennikarze, którzy przyjmują nowych mediów będzie się rozwijać; ci, że don ?? t wygrał ?? t. ?? 5. Social media wymuszają zmiany w marketingu i sprzedaży. Sposób, odkrywamy, oceny i zakupu produktów i usług przeżywa poważny rebelii. Słowo zamówień usta nie pochodzą z farmaceutą sąsiedztwa ale z tego co nasi przyjaciele mówią do nas na Facebooku lub to, co słyszymy na Twitterze. 6. Ashton Kutcher nauczył nas, że sposób słyszymy o nowościach i wydarzeniach zmienia się także za pośrednictwem mediów społecznościowych. Fakt, że CNN chce 1 mln obserwuje mówi, że głównym sieć rozpoznaje moc narzędzie społecznościowych takich jak Twitter.

 
Partnerzy: